Wednesday, November 25, 2009

Bilakah Mahu Upload... Haha!

Bila la aku nk bersemangat update blog ni.. HU… Bukannyer aku x smangat sgt pon, tpi mang kalo bab nk tulih Catchin-Up post ni mang aku berat sket. Coz yg pertama, aku maleh nk upload pics. Yang kedua, aku x bape ingt pon ape yg berlaku. Hahahah. Tpi ni meh la aku kasi brief je ape yg dah berlaku arie ni. Arie ni aku dah abes exam KISSMe! Pastu, sok aku balik umah psl lusa nk raye aji. Hmm.. Before2 tuh, aku gi Muar (lagi skalik) psl saje jalan2. Bese2 aku pegi, aku raser bese jer. Tapi arie tu gie, raser serrooonokk sgt pulak! Hehehe… Nnti la aku citer detail. Yang best, aku dh free skang ni. Yang paling best, aku dah bukan student!! Hahaahaha. Nnti jap lgi, aku pulak yang akan ade student sendiri. Heee… Okayla. Xbleh lame2. Mahu dating petang ni! So, chow dulu!!! MMMuah!

[Via http://emywinchester.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment