Wednesday, October 28, 2009

Nyhetstorka? Nää då..

Ok, det är så ont om nyheter idag att jag för första gången någonsin läste en artikel på “en av Sveriges största bloggar”, Kissies blogg. Artikeln handlar om att hon har varit på tv där hon åt pung, vilket inte är så ofattbart efter all SPSP hon måste ha fått i sig under de senaste åren. SPSP är SturePlansStekarPenis, en fras uppfunnen av mig, inspirerad av Kissie (TM, Copyright, osv). Jag förväntade mig inte så mycket hjärngympa från en artikel skriven av någon som Kissie, men hennes stavning får svenskalärare från tidernas begynnelse fram till idag att vända sig i graven och få platinablonda mordtankar. Välkommen till wtmfd, där man skriver med korrekt svenska och inte är det minsta bitter över andra människors oförtjänta framgång.

Notis – jag tyckte att det skulle vara mycket trevligare att få stirra på en söt björn än på Heidi Montags försummade avkomma medan jag skrev den här artikeln. Hoppas att det är ok med er!

No comments:

Post a Comment