Friday, October 9, 2009

Sjuk...

Sov som en jäkla sten inatt. Hårt och drömlöst. Faktiskt så sov jag djupare än jag brukar, larmet på mobilen gick ett bra tag innan jag vaknade. Och nu parar vi alltså om “Du är en ful och elak hund” med KalleNinja. Går det att inte vakna av den? Jag sover dessutom alltid brevid telefonen, oftast ligger den brevid mitt huvud. Cancerrisk, jaja, men jag vaknar ju iallafall. Det första jag kände när jag vaknade var att jag vill spy. Gick ner för trappen yr som satan och drack en massa vatten. Sen sa mamma åt mig att sova igen, vilket jag gjorde i typ två timmar, innan jag vaknade av en massa förvirrade och jobbiga drömmar. Hade dessutom dregglat som fan, skitäckligt.

   Har druckit smoothie nu, och det känns lite bättre, men jag är sjukt trött. Fattar inte vad det är för fel på mig, mår jätteilla nästan varje natt och jag spyr rätt ofta också. Något fel är det… Nej, jag är inte gravid.

Idag ska jag iallfall plugga lite, städa lite på rummet och pyssla ihop ett diadem. Eller, ja, jag har ju diademet, ska pimpa det lite. Förhoppningsvis blir det ett lyckat resultat och isåfall ska jag knåpa ihop några att ge bort i julklapp.

   Vad önskar ni er i julklapp förresten? Vill faktiskt börja fixa med det redan nu, det blir alltid så stressigt annars.

   Nu ska jag dricka te och gå upp och spela the Sims 3.

No comments:

Post a Comment